W tej części znajdą Państwo najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie, które dotyczą funkcjonowania serwisu, problemów z jakimi spotykają się jego Użytkownicy.
Zachęcamy do wysyłania swoich uwag i pytań.
Po co zakładać konto? Konto w serwisie umożliwia dodawanie i zarządzanie ogłoszeniami oraz oferuje szereg korzyści takich jak:
1. Zarządzanie (dodawanie, aktualizowanie, modyfikowanie, uzupełnianie, usuwanie lub odnawianie) swoimi ogłoszeniami w naszym serwisie we wszystkich możliwych kategoriach.
2. Korzystanie z rozbudowanego systemu wyróżnień, aby uzyskać lepszą ekspozycję ogłoszenia.
3. Kontakt się z innymi użytkownikami poprzez nasz interaktywny system wiadomości, sprawdzanie odpowiedzi na swoje ogłoszenie, czy korespondowanie z innymi Użytkownikami.
4. Zapisywanie swoich ulubionych ogłoszeń (Schowek), wyników wyszukiwania (Wyszukiwania ) i porównywań ogłoszeń (Porównaj)
5. Korzystanie ze specjalnej oferty pakietów ogłoszeń dedykowanych wybranym grupom Użytkowników
6. Darmowa prezentacja wKatalogu hodowców lub Katalogu usług, oraz darmowa reklama w specjalnych blokach reklamowych (np. blok Hodowla Psów, blok Hodowla Kotów, blok Fundacji, Stwoarzyszeń, blok Usługodawców)
Założenie konta w serwisie trwa zaledwie klika sekund i jest bezpłatne. Wystarczy podać swój adres e-mail oraz hasło.
Co zrobić gdy zapomnę hasła?
Bez wpisania hasła nie będziesz mógł edytować swojego ogłoszenia, dlatego też jeśli go zapomnisz skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji i kliknij link „Przypomnij”. Automatycznie zostanie Ci odesłane hasło.
Jak długo będzie aktywne moje ogłoszenie?
Aktywność ogłoszenia w serwisie Zoomia jest uzależnione od Kategorii, w której Użytkownik chce umieścić ogłoszenie oraz wybranego Planu ogłoszenia. W przypadku Kategorii: Psy Reproduktory, Suki hodowlane, Kocury, Kotki ogłoszenie jest aktywne 6 miesięcy. W przypadku pozostałych kategorii, standardowe ogłoszenie jest aktywne 60 dni.
Jak wyszukiwać ogłoszenia?
Aby wyszukać ogłoszenie wystarczy na stronie głównej w wyszukiwarce wpisać frazę, a następnie kliknąć „Szukaj”. W ten sposób fraza zostanie wyszukana w ogłoszeniach.
Drugi sposób to wybór interesującej nas kategorii, a następnie wybranie odpowiednich podkategorii, w lewej kolumnie.
Po każdym wyborze na liście pojawiają się oferty zamieszczone w danej kategorii. Użytkownik może je przeglądać używając również Filtru.
Co zrobić aby moje dane kontaktowe były widoczne w ogłoszeniu?
Dane kontaktowe widoczne są w szczegółach ogłoszenia, w zakładce „Informacje o Użytkowniku”, Aby pojawiło się więcej danych kontaktowych należy zalogować się. Następnie kliknąć link „Mój Profil”, wybrać zakładkę „Informacje o Użytkowniku” i wypełnić, uzupełnić, czy zmienić dane.
Założyłem/am konto się, ale nie mogę się zalogować - dlaczego ?
Po założeniu konta należy sprawdzić konto pocztowe, którego adres podano.W otrzymanej z serwisu Zoomia wiadomości znajduje się prośba z linkiem o potwierdzenie. Zalogowanie do serwisu będzie możliwe dopiero po potwierdzeniu założenia konta.
Zamieściłem ogłoszenie, ale w moim ogłoszeniu nie widać adresu email.
Adres email domyślnie jest ukryty, dlatego nie widać go w ogłoszeniu.
Każdy przeglądający może skontaktować się w sprawie ogłoszenia za pomocą formularza dostępnego pod ogłoszeniem.
Aby adres email był widoczny należy przejść do zakładki Mój profil > Informacja o Profilu, zaznaczyć opcję „Wyświetl e-mail dla odwiedzających” lub przejść do zakładki „Informacje o Użytkowniku” i wpisać dodatkowy e-mail.
Bezpieczeństwo transakcji
Informujemy, że serwis Zoomia nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzane między użytkownikami transakcje.
Kupujący dokonują wpłat na rzecz sprzedawców na własne ryzyko.